CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 18 March 2012

TESTING...:)

Malam td aku dikejutkn oleh en.chenta hatiku...
oohh ya bla aku tgk jam pkul 3.49am maknanya sudah sepertiga malam..
dlm hati aku apa agaknya yg membuatkn en.chenta hati ni kejutkn aku...
nak kata surprise birthday itu sudah diterima...
.
.
.
okla aku buka mata n tggu apa yg nk dikata...
.
.
.
rupa2nya en.chenta hati telah berjaya mendownloadkn blogspot ini ke hset ku...hehe tq muchie2 en.chenta hati krn sgt memberi galakan utk aku berbelog..
aku touching lagi arini nampaknya...;)
.
.
.
disini aku nk nyatakan utk yg kesekian kalinya yg aku sgt2 sygkn mu cintaknmu kasihkn mu dan juga rindukn mu keranaNYA en.chenta hati..
okeh jgn ada yg muntah..
mari aku tepekkn lg gmbr kami utk tatapan semua..
doakan kebahagiaan km hgga ke syurga ye..
.
.
.
hehe tq2 aku sudah terkeluar tajuk nampaknya..bYe;)

kami ni alumni uitm perlis..aku investment analysis si chenta hati sains geomatik..

No comments:

Post a Comment